Thursday, October 4, 2012

Fast Food Vs SUPPLEMENT.

Salam Semua..
Kita setiap hari terdedah dengan makanan2 segera (FAST FOOD), nak2 sapa yang yang duk area KL macam aku ni.. kalau lapar jer dalam kepala mesti keluar KFC, MC D, BURGER KING, PIZZA dan banyak lagi lah.. dalam diam tak diam FAST FOOD ini lah yang menyumbang kepada bermacam2 penyakit dalam badan kita tanpa kita semua sedari...

Now kita criter pulak pasal SUPPLEMENT..aku percaya kalau bercakap pasal SUPPLEMENT, mesti ramai orang akan bercakap.. "ahh membazir jer, buat apa nak ambik SUPPLEMENT, kalau sakit makan lah ubat".. aku dulu pun sebelum join SHAKLEE, aku tak kisah langsung pasal SUPPLEMENT2 ni.. baru sekarang ni aku tahu yang selama ni aku SALAH dan SILAP.. rupa2nya SUPPLEMENT2 yang kita makan ni lah yang akan memberi  NUTRISI yang diperlukan oleh badan kita..

"Merawat LEBIH BAIK dari Mengubati".. Perubahan ditangan kita semua, marilah kita sama2 tanam semangat baru dan mengubah persepsi MINDA mengenai kesihatan diri kita.. Berubahlah sebelum terlambat..

Aku nasihatkan korang tengok video ni untuk tahu lebih lanjut apa yang aku cakap pasal FAST FOOD Vs SUPPLEMENT..




8 comments:

Chullz said...

great info & video.. tu jer hok senang & cepat kat KL ni.. napok nyor kena makan SLOW FOOD lah pulok

Adeq Nuri said...

haduyaii.. slow food tu camne plok en. hubby oii?

Chullz said...

SLOW FOOD tu makanan hok bini masok tuk en.husband dia lah..

Adeq Nuri said...

Ooo.. gitu ko.. bereh sokmo.. oyak je nk mkn gapo.. i will do for u.. hehe..

Chullz said...

Ketam masak pakpik, daging masak lemak cili api, Chamboh ike masing, budu + poyok.. hehe

Adeq Nuri said...

bereh boh.. siap.. huhu

azira said...

romantik giler u all

Adeq Nuri said...

Hehe..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...